Algemene voorwaarden

1.Toepasselijkheid

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op iedere overeenkomst tussen Modus-Zen Apeldoorn en een dienst aan een cliënt en de uitvoering daarvan.

2.Totstandkoming van de overeenkomst

Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat met de cliënt een afspraak wordt gemaakt voor een behandeling

3.Verplichtingen Modus-Zen Apeldoorn

3.1 Modus-Zen Apeldoorn neemt bij de uitvoering van de overeenkomst een inspanningsverplichting op zich en zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap professioneel uitvoeren.

3.2 Bij contra-indicaties wordt er geen behandeling uitgevoerd. De contra indicaties zijn vermeld bij elke behandeling op de website van Modus-Zen Apeldoorn.

  1. Verplichtingen cliënt

4.1 De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens die van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling vóór de start van de eerste behandeling aan Modus-Zen Apeldoorn worden bekend gemaakt bij de intake.

  1. Aansprakelijkheid

5.1 Modus-Zen Apeldoorn is niet aansprakelijk voor niet behaalde resultaten, aangezien het resultaat afhankelijk van veel factoren waarop Modus-Zen Apeldoorn geen invloed heeft.

5.2 Modus-Zen Apeldoorn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.

5.3 Modus-Zen Apeldoorn is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie/gegevens.

5.4 Modus-Zen Apeldoorn is niet aansprakelijk in een situatie waarin sprake is van overmacht.  Van overmacht is sprake indien een tekortkoming niet te wijten is aan het handelen van Modus-Zen Apeldoorn, noch krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.

  1. Afspraken

6.1 De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan Modus-Zen Apeldoorn melden. Ook het geheel niet melden van verhindering valt hieronder.

6.2 Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Modus-Zen Apeldoorn het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt doorberekenen behoudens in geval van overmacht door cliënt.

6.3 Indien cliënt later komt dan de afgesproken tijd mag Modus-Zen Apeldoorn de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het hele honorarium van de behandeling aan cliënt doorberekenen.

6.4 Modus-Zen Apeldoorn moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan cliënt melden, behoudens in geval van overmacht.

  1. Persoonsgegevens & Privacy

7.1. De cliënt voorziet Modus-Zen Apeldoorn vóór de eerste behandeling van alle gegevens waarvan Modus-Zen Apeldoorn aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.

7.2 Modus-Zen Apeldoorn neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze op een inschrijfformulier. De meetgegevens worden op het behandelformulier verder verwerkt.

7.3 Modus-Zen Apeldoorn vernietigd het inschrijfformulier en behandelformulier 2 jaar na afloop van de behandeling.

  1. Prijs en Betaling

8.1 Modus-Zen Apeldoorn vermeldt alle prijzen van de behandelingen en producten op de eigen website.                                                     

De vermelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

8.2 Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.

8.3 Cliënt betaalt:

– Voor een behandeling direct na afloop van de behandeling contant of met pinbetaling;                                                                                                                                                         

8.4 Afgesproken behandelingen zijn persoonlijk en niet overdraagbaar aan een ander.

  1. Klachten

9.1 Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking worden gemeld bij de Eigenaar van Modus-Zen Apeldoorn.

9.2 De Eigenaar van Modus-Zen Apeldoorn moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven.

9.3 Het indienen van een klacht schort de betalingsverplichting van cliënt niet op.

  1. Beschadiging en/of diefstal

10.1 Modus-Zen Apeldoorn heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigd.

10.2 Modus-Zen Apeldoorn meldt diefstal altijd bij de politie.

  1. Behoorlijk gedrag

11.1 De cliënt behoort zich in de studio te gedragen volgens de algemeen aanvaarde normen.

  1. Toepasselijk Recht

12.1 Op elke overeenkomst tussen Modus-Zen Apeldoorn is het Nederlandse recht van toepassing.  

12.2 De Algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Modus-Zen Apeldoorn (www.modus-zen-apeldoorn.nl) en zijn ook in de kliniek verkrijgbaar.